Aan de leden van de Dorpsraad Maarsbergen

Hierbij nodigen wij u uit voor onze 4e Algemene Ledenvergadering, die zal worden gehouden op maandag 20 februari a.s. Aanvang: 19.30 uur; eindtijd: 20.15 uur.

Locatie: de Deel van Landgoed Anderstein, Woudenbergseweg 13 (zie routebeschrijving).

Om 20.30 uur wordt de avond na een korte thee/koffiepauze vervolgd met een presentatie over Maarsbergen Toen en Nu, die door de Dorpsraad gebruikt gaat worden om nog dit jaar een historische wandeling uit te gaan zetten voor Maarsbergen. Een activiteit, die door de Provincie gesubsidieerd gaat worden met een geldbedrag in het kader van Kern met Pit.

Dit deel van de avond is openbaar en ook belangstellende bewoners kunnen hierbij aanwezig zijn. We verspreiden deze informatie via de website en de chatapp Maarsbergen.

Wij hopen velen van u te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van de Dorpsraad

Casper Polspoel                                  Olga Matthijssen                                             Vincent Post

voorzitter                                               secretaris                                                            penningmeester

Routebeschrijving Landgoed Anderstein De Deel, Woudenbergseweg 13.

Met de auto: U wordt verzocht te parkeren op het terrein van de golfbaan. Vervolgens loopt u iets terug richting inrit en u vindt links van het gebouw een breed pad. Dat volgt u naar achteren langs de hooiberg. Rechtdoor bevindt zich De Deel.