Midsummer Streetfood Festival Maarsbergen groot succes.

Het begon met een plan als buurtinitiatief die we hebben ingediend bij het KNHM Foundation. We kregen de Kern met Pit uitreiking toegekend. Hiermee hadden we de basis voor een foodfestival. Hierna heeft de commissie er vele uren in gestoken om foodtrucks te regelen, een dj, een band (zelfs nog op het einde een goede vervanger moeten regelen omdat de MOR niet meer konden komen), vrijwilligers, sponsoren, subsidie, locatie, een veiligheidsplan, vergunningen, etc.

Maar het is allemaal gelukt. We mogen met trots terugkijken op een een prachtig evenement. Waar het weer uiterst goed meehielp. Na de opbouw vanaf 08:00 uur ochtends konden we om 16:00 uur de deuren openen.

Voor de kinderen waren er gratis pannenkoeken (190 verse pannenkoeken zijn door Joke en Olga gebakken), vele liters ranja zijn er doorheen gegaan en de buikjes zijn lekker geschut op de 2 mooie springkussens.

Daarnaast is er door de ca. 450 aanwezigen over de avond flink gesnoept van de vele foodstands; pizza’s, Oekraïense hapjes, sate’s, hamburgers, natuurlijke hapjes en ijsjes. Rond 20:00 uur waren bijna alle kraampjes uitverkocht. En kon het feest losbarsten met de band.

We willen een ieder die geholpen heeft aan dit feest (sponsoren en vrijwilligers) hartelijk danken. Zonder jullie was dit niet gelukt. En zeker niet zonder de belangeloze inzet van Ton Soepenberg; die ons een professionele licht- en geluidsinstallatie leverde waardoor het podium een professionele uitstraling kreeg.

Ook gaat er een grote dank uit naar de gemeente Utrechtse Heuvelrug, dankzij hun genereuze subsidie en optimale medewerking heeft dit lokale Dorpsfeest ook daadwerkelijk kunnen plaatsvinden.

Maar ook een ieder die aanwezig was. Hartelijk dank voor jullie komst. We hebben er weer veel nieuwe leden bij gekregen.

Op naar het volgende evenement.

Kijk hieronder naar wat leuke filmpjes en foto’s van het evenement.

Bekijk hier de aftermovie

Bekijk hier de aftermovie (incl. opbouw)

Sfeerimpressie Politieke Avond 03

We willen onze sponsoren / “Vrienden van de Dorpsraad” nog even in het zonnetje zetten. En ze enorm bedanken voor de hulp aan de dorpsraad. Samen hebben we een mooi feest neergezet.