Aan de leden van de Dorpsraad Maarsbergen

Hierbij nodigen wij u uit voor onze 3e Algemene Ledenvergadering, die zal worden gehouden op:

Maandag 21 maart a.s.

Inloop: 19:15 uur

Aanvang: 19.30 uur

Eindtijd: 20.15 uur.

Locatie: de Deel van Landgoed Anderstein, Woudenbergseweg 13. (zie routebeschrijving). In de bijlagen vindt u de agenda en de stukken.

Om 20.30 uur wordt de avond vervolgd met een presentatie van de uitkomsten van de bewoners enquête. Dit deel is openbaar en ook belangstellende bewoners, die dit hebben aangegeven bij het invullen van de enquête zijn hierbij aanwezig. Zij ontvangen een aparte uitnodiging.

We hopen velen van u te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van de Dorpsraad

Casper Polspoel                                  Olga Matthijssen                                             Vincent Post

voorzitter                                               secretaris                                                            penningmeester

Routebeschrijving Landgoed Anderstein De Deel, Woudenbergseweg 13.

Met de auto: U wordt verzocht te parkeren op het terrein van de golfbaan. Vervolgens loopt u iets terug richting inrit en u vindt links van het gebouw een breed pad. Dat volgt u naar achteren langs de hooiberg . Rechtdoor bevindt zich De Deel. Er staan bordjes.