Maarsbergen voor Oekraïne

INITATIEF VAN DE DORPSKERK MAARSBERGEN, VRIENDEN VAN DE DORPSKERK MAARSBERGEN, TON SOEPENBERG, ELLEN ADANK EN DE DORPSRAAD MAARSBERGEN.

Hulp nodig! DONEER!

Op 24 februari 2022 zijn Russische troepen Oekraïne binnengevallen. Meer dan twee miljoen Oekraïners zijn nu op de vlucht. Het beleid van de landelijke overheid is er altijd op gericht om mensen zoveel mogelijk op te vangen in de regio. Nu is Europa de regio.

Maarsbergen ontvangt vandaag met open armen de eerste twee gezinnen uit Oekraïne. Vrijwilligers hebben de handen in één geslagen. En als nooit te voren laten we zien dat we met een alleen een vuist kunnen maken om onze krachten te bundelen (Dorpskerk Maarsbergen, Vrienden van de Dorpskerk Maarsbergen, Ton Soepenberg, Ellen Adank en Dorpsraad Maarsbergen). Twee woningen zijn beschikbaar gesteld, bedden, kachels en overige meubilair is geregeld voor de twee woningen. De mensen krijgen een warm ontvangst. Maar er is meer nodig zowel fysiek, als in vorm van een donatie.

Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie. Ook voor vraag en aanbod. Hier komen we later op terug.

Geef dus gul voor deze mensen. Maar niet alleen voor deze mensen, maar ook voor de mensen die het nodig hebben in Oekraïne.

Samen in actie voor Oekraïne

Deze mensen uit Oekraïne hebben dringend hulp nodig. Geef voor voeding, onderdak, medische zorg en overig levensonderhoud. Geef nu!

Het bedrag is zelf aan te passen.

[paytium name="Oekraïne" description="Donatie" button_label="Doneren voor Oekraïne"] [paytium_field type="open" label="Donatie bedrag:" minimum="5" default="25" /] [/paytium]
Totaal gedoneerd [paytium_show amount type="Oekraïne" id="1748" /]

Uw donatie komt op de rekening van de dorpsraad Maarsbergen. Wij verzorgen samen met de andere vrijwilligers die verdeling van het geld.

Meer hulp is dringend nodig. Help jij mee? Samen kunnen we levensreddende bescherming blijven bieden aan gezinnen die halsoverkop alles achter moeten laten.

Jouw steun helpt mensen op de vlucht uit Oekraïne.

HEB JE VRAGEN?

STEL ZE GERUST