MHT Internationaal: 6 t/m 9 juli 2022 (korte 1*, 2*, 3* en 4*)

Dit jaar kunnen er weer bezoekers welkom geheten worden op het landgoed Maarsbergen om te genieten van de prachtige paardensport.

Elk jaar is tijdens de wedstrijddagen het gezellige strodorp vol met prachtige life style artikelen geopend. Ook zijn hier mooie cateringvoorzieningen met vele zoete, hartige en gezonde heerlijkheden. Bezoekers zijn op het hele event-terrein welkom maar blijf ten alle tijden, voor uw veiligheid en die van de deelnemers, achter de lijnen en volg de aanwijzingen op van onze vrijwilligers.

Word ook vrijwilliger!

Zouden er onder de bewoners, mensen zijn die het zien zitten om op 8 juli van 15:00-19:00 uur en op 9 juli van 08:00 – 16:00 uur te helpen bij het parkeren van de bezoekers van Maarsbergen Horse Trials. Ze zijn op zoek naar 8 handige, vriendelijke, vrolijke mensen die het parkeren van de personenauto’s in goede banen kunnen leiden.

Denkt u; het lijkt mij ook leuk en bijzonder om een bijdrage te leveren aan dit prachtige evenement, meld je dan aan!

Mail direct uw deelname door aan het landgoed, via de mail.

Met vriendelijke groet,

Willemina van der Goes-Petter