ACTIES

Bezuinigingen gemeente

Zoals bekend moet de gemeente Utrechtse Heuvelrug de komende jaren flink bezuinigen. Er is aan de inwoners gevraagd om hierover mee te denken. Het bestuur van de Dorpsraad wil graag weten wat uw mening hierover is en waarop eventueel bezuinigd zou kunnen worden.
Dat geeft de Dorpsraad Maarsbergen de kans om behalve individuele meningen ook een collectieve mening van de dorpsraadleden te geven over investeringen en bezuinigingen in en op Maarsbergen.

Daarom vraag ik u om uw mening te geven op de onderstaande drie vragen. Antwoorden kan door te mailen naar bestuur@dorpsraadmaarsbergen.nl
Houdt u alstublieft de antwoorden zo kort mogelijk.

1. Waar mag niet op bezuinigd worden?

2. Waar mag wel op bezuinigd worden?

3. Welk idee heeft u om het gat in de begroting van de gemeente aan te pakken?

Picknickplaats wordt goed gebruikt

De Dorpsraad is al bezig om de eerste leuke dingen voor het dorp van de grond te krijgen. Zo is er een picknickplaats neergezet op het Samuel de Marezhof. Tijdens de voorbije warme zomer is deze al verscheidene keren gebruikt.

Bloembakken zijn geplaatst

De Dorpsraad is ook bezig geweest om plekken in ons dorp te verfraaien met bloembakken. Het budget hiervoor werd gevonden en in overleg met de gemeente zijn ze geplaatst en gevuld met goede potgrond. Het is nu natuurlijk niet de geschikte tijd om er zomerbloeiers in te zetten, maar zodra het kan zullen we ze met mooi plantgoed gaan verfraaien.
We zoeken nog liefhebbers om de bakken in de zomer water te geven en eventueel onkruid te verwijderen.

HEB JE VRAGEN?

STEL ZE GERUST